Willem Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Tja, jammer, geen nummer genoteerd, maar hij is dus groen :sSig_goodjob: Net een weekje in Zeeland geweest, Arjan heeft de motor woensdag nog op de boot zien zitten, rij er net langs en hij is dus weg. Politie doet er niks mee, want ik heb geen serienummer 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gofred Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Mooi kut willem,kun je fluiten naar je centen dus. :sAng_badmood: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoutwater-Schaap Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Mooi klote Willem. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Grapperhaus Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Het gaat jou niet voor de wind Willem. Had je er geen sloten op gemaakt dan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted June 22, 2012 Author Report Share Posted June 22, 2012 Had je er geen sloten op gemaakt dan. Jawel, zat een slot op. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makakie Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Den HONDEN! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEANDERTHALER Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Open topic, graag alleen info plaatsen, de rest via pm. :10604: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bokito Posted July 5, 2012 Report Share Posted July 5, 2012 Kwam hier gister langs, ligt een groene boot + groene motor, aan privesteiger helaas had geen camera bij 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gofred Posted July 5, 2012 Report Share Posted July 5, 2012 Op dat stukje zullen er meerdere liggen,zijn stroop/visbootjes in schutkleur groen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted July 5, 2012 Author Report Share Posted July 5, 2012 Er zullen inderdaad zat andere motoren groen zijn gemaakt. Het ligt ook niet meteen om de hoek bij mij, als je nou had gezien dat het een honda is.... iig bedankt Jos! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted July 6, 2012 Author Report Share Posted July 6, 2012 Inmiddels heb ik wel online aangifte gedaan. Straks maar even bellen of de volgende meneer nog meer in zijn collectie had staan. (Nieuwersluis is +- 5 km vanwaar mijn motor is gestolen) Dief op heterdaad betrapt aan de Rijksstraatweg 04 juli 2012 | reageer | Door Ferron Wabeke , dichtbijredacteur NIEUWERSLUIS - Bewoners betrapten woensdagochtend een man bij de diefstal van een buitenboordmotor aan de Rijksstraatweg in Nieuwersluis. De 44-jarige bewoner hield de verdachte vast totdat de politie gearriveerd was. De politie kreeg rond 04.20 uur een melding binnen van bewoners. De verdachte verklaarde aan het vissen te zijn, maar de bewoner had gezien dat hij wat in het water had gegooid. Tevens had de bewoner gezien dat de verdachte bezig was geweest de motor te demonteren. De agenten zagen dat er vlakbij de verdachte op de bodem een onderdeel van de motor van de boot lag. Achter de boot van de bewoner lag een klein bootje, waarin de verdachte vermoedelijk was gekomen. Deze is in beslag genomen. Zij hielden de verdachte aan en brachten hem over naar het politiebureau. Daar is de verdachte voor nader onderzoek ingesloten. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fpricken Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Inmiddels heb ik wel online aangifte gedaan. Straks maar even bellen of de volgende meneer nog meer in zijn collectie had staan. (Nieuwersluis is +- 5 km vanwaar mijn motor is gestolen) Dief op heterdaad betrapt aan de Rijksstraatweg 04 juli 2012 | reageer | Door Ferron Wabeke , dichtbijredacteur NIEUWERSLUIS - Bewoners betrapten woensdagochtend een man bij de diefstal van een buitenboordmotor aan de Rijksstraatweg in Nieuwersluis. De 44-jarige bewoner hield de verdachte vast totdat de politie gearriveerd was. De politie kreeg rond 04.20 uur een melding binnen van bewoners. De verdachte verklaarde aan het vissen te zijn, maar de bewoner had gezien dat hij wat in het water had gegooid. Tevens had de bewoner gezien dat de verdachte bezig was geweest de motor te demonteren. De agenten zagen dat er vlakbij de verdachte op de bodem een onderdeel van de motor van de boot lag. Achter de boot van de bewoner lag een klein bootje, waarin de verdachte vermoedelijk was gekomen. Deze is in beslag genomen. Zij hielden de verdachte aan en brachten hem over naar het politiebureau. Daar is de verdachte voor nader onderzoek ingesloten. Ik hoop dat je hem bij deze zal terugkrijgen, hou ons op de hoogte! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts