Deleteknop Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 (edited) Paar jaar geleden (2011) is mijn pioner maxi gestolen met 5pk mercury kortstaart erop. Misschien hebben mensen deze ergens zien liggen. Je weet maar nooit. De boot is gestolen in de binnenmaas (hoekschewaard zuid-holland). Voor zit een plankje die zwart geverft is. Edited November 2, 2014 by Deleteknop 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rop Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 Zijn de 13 in een dozijn bootjes. Zag afgelopen week dat er wel 1 te koop stond, lag bij mensen achter in de tuin op foto's. Marktplaats of Speurders, heb geen linkje voor je, die krijg je zelf vast wel gevonden 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinTage Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 Ik denk dat die boot na bijna 5 jaar allang in onderdelen naar Polen is verhuisd 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deleteknop Posted November 2, 2014 Author Report Share Posted November 2, 2014 Ja precies zou me niks verbazen, maar ja wie weet. Over 13 in een dozijn, bedoel je zeker mee dat er heel veel van zijn? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinTage Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 /me praat voor zijn beurt.. ja, normaal zitter er twaalf (zoek een rijmwoord op 12 een je wint een voetreis naar Palm Beach!) stuks in een dozijn. Als er al 13 in zitten is dat dus overmatig veel 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts