roclom Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Hoi allemaal, de boot van mijn maat is gestolen: http://link.marktplaats.nl/454393141 wie heeft er een tip, of miss wel een gouden tip? beschrijving: Beschrijving In de nacht van 1 op 2 juni is mijn boot met moter gestolen aan de Buitengaats 13 in Enkhuizen. Het gaat om een trimaran model Sipla 450 ( registratienummer 76-38-YH ) en een 30pk Yamaha autolube met serienummer 6J8K1006623. iK HEB 1000EURO OVER VOOR DE GOUDEN TIP OVER DEZE BOOT. Tijd om de daders het voor altijd af te leren. U kunt uw info doorgeven aan de politie noordholland noord of op telefoonnummer 06-51377322 groet, Rob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEANDERTHALER Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 ga jij als je wil eerst de regels eens lezen en plaats onderwerpen daar war ze thuis horen graag. We hebben hier een speciaal open topic voor kan heel de wereld lezen Zet er daar dan tevens even de foto's bij. :duim: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steven16V Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 :wacko: lekker zuur 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEANDERTHALER Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Lees dit even voor je een reactie zet. :smiley_coffee: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roclom Posted June 5, 2011 Author Report Share Posted June 5, 2011 (edited) @ duuh, thanx. eerst doen dan pas lezen, zal het volgende keer omdraaien. zit nu gelukkig in het goede topic, Edited June 5, 2011 by roclom 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Grapperhaus Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 :smiley_coffee: Succes met je zoektocht !! Wij zullen in het Noorden ook even opletten !! Hopen dat deze dader(s) nu eens gaan beseffen dat je een boot moet kopen !! :8873: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
worteltje Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 wat een kutstreek!! ik zal mijn ogen en oren open houden. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roclom Posted June 7, 2011 Author Report Share Posted June 7, 2011 (edited) Motor terug gevonden in Hoogkarspel! Boot gaat door de "dief" terug gegeven worden, (hij weet niet waar hij ligt, duuh) anders wordt het de rest van zijn leven pap eten. :5536: Edited June 7, 2011 by roclom 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Grapperhaus Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Motor terug gevonden in Hoogkarspel! Boot gaat door de "dief" terug gegeven worden, (hij weet niet waar hij ligt, duuh) anders wordt het de rest van zijn leven pap eten. :8873: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEANDERTHALER Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Toppie. :duim: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fpricken Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 mooi zo had het ook op het Belgische forum gepost, zal ik daar ook vlug melden :smiley_coffee: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roclom Posted June 8, 2011 Author Report Share Posted June 8, 2011 Thnx allemaal! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEANDERTHALER Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Oké geregeld, deze kan dus dicht heren.. laat maar even via pm weten naar me als alles bij de eigenaar terug is dan zet ik het er even bij. :duim: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts